Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта-------------------------- !!!!!!!!!!! Дорогі покупці! У мирний час: Товари оплачені до 12:00 відправляються день у день. Якщо оплата після 12:00, то відправка на наступний робочий день перевізника. Перевіряйте посилки на пошті. Якщо товар пошкоджено, то відповідальність несе служба доставки. Щоб компенсувати пошкоджений товар, звертайтеся до оператора, не виходячи з відділення. Зробіть фотографію пошкоджень. Складайте акт та вимагайте відшкодування від транспортної компанії. --------------------------
- Магазини Rozetka--------------------------
- Укрпошта----------------------------
- Meest ПОШТА--------------------------
- Післясплата Нової Почти /до суми +20грн+2%/--------------------------
Способи оплати
- Пром-оплата-------------------------- Безпечно і надійно! Ви оплачуєте замовлення пром-оплатою, гроші надходять в "резерв" компанії PROM UA. Ми відправляємо Вам посилку із замовленням. Ви на відділенні перевіряєте все і забираєте її - гроші нам зараховують на рахунок. Якщо щось не так з посилкою - відмовляєтеся від неї і Вам гроші повертають. --------------------------
- Післяплата--------------------------
- оплата на карту 4035 2000 4224 6857 (+% свого банку)-------------------------- Всі замовлення Ви оплачуєте по виставленим реквізитам (передплата 100%). Щоб не прогавити Вашу сплату, надішліть нам фото (скрін) оплати та ПІБ плательшика. На сплату надається доба (але все рішємо, якщо Ви з нами на зв'язку). Надалі замовлення скосовується автоматично. Спілкування з клієнтами відбувається у Вайбері, Телеграмі та СМС. Наша фірма скосувала двінки до клієнта. Дякуємо за розуміння. Після оплати - ми відправляємо Вам посилку обраної службою доставки.
Якщо Ви боїтесь обману або боїтеся, що товар Вам не підійде - скористайтесь ПромОплатой!
У цьому випадку Ваші оплати будуть у безпеці і якщо товар Вам не подобатися або не підійшов, то гроші повернутися Вам відразу ж після відмови від посилки.
Після вибору Вами форми оплати ми чекаємо добу на відповідь та сплату замовлення. Надалі замовлення буде скосовано автоматично.
Ми спілкуємось з клієнтами у Вайбер, Телеграм та СМС. Будемо раді, якщо Ви зателефонуєте нам для раз'яснення інформації по товару. Наша фірма скосувала передзвін до клієнта. Дякуємо за розуміння.
Ми цінуємо кожного клієнта і,в свою чергу, просимо поважати наших менеджерів.
Дякуємо і чекаємо за покупками!